Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Samorząd Uczniowski

Skład Samorządu Uczniowskiego (r. szk. 2025/26)

  • Przewodniczący SU: Oskar Kopczyński – 4tm
  • Z-ca przew.: Andżelika Walak – 3tm
  • Z-ca przew.: Jakub Łukasik – 4tp

Członkowie SU:

  • 1ti – Dominik Opas
  • 1tmm – Kamil Śledziona
  • 1tm – Jakub Majchrzak
  • 1tp – Alan Wiśnik
  • 2ti – Jakub Sęczkowski
  • 2tmm – Julian Linard
  • 2tp – Jakub Urbaniak
  • 3ti – Oskar Krawczyk
  • 3tim – Aleksander Ostrowski
  • 3tm – Łukasz Rutkowski
  • 3tp – Jakub Zimnicki
  • 4ti – Kacper Gandecki
  • 4tmm – Grzegorz Urbański
  • 4tm – Konrad Łuczak
  • 4tp – Stanisław Pellowski - Zawistowski
  • 5ti – Piotr Brożyna
  • 5tip – Bartosz Marczak
  • 5tmm – Mateusz Delong

 

PLAN PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNO – INFORMATYCZNYCH IM. JANA NOWAKA – JEZIORAŃSKIEGO W ŁODZI NA ROK SZKOLNY 2024 / 2025

Plan pracy Samorządu Uczniowskiego został opracowany w oparciu o:

  • Wnioski wynikające z realizacji planu pracy SU za rok szkolny 2023 / 2024;
  • Program profilaktyczno – wychowawczy szkoły;
  • Statut Szkoły;
  • Propozycje uczniów przekazane Samorządowi Uczniowskiemu.

Samorząd Uczniowski w swoim planie pracy kładzie szczególny nacisk na:

  • Tworzenie warunków do rozwoju samodzielności i samorządności uczniów poprzez wyrabianie poczucia odpowiedzialności za podjęte działania;
  • Budowanie pozytywnego, sprzyjającego uczeniu się klimatu w szkole;
  • Rozwój zainteresowań uczniów;
  • Tworzenie warunków indywidualnego i grupowego działania na rzecz innych;
  • Tworzenie silnej więzi między wszystkimi uczniami;
  • Bezpieczeństwo w szkole;
  • Przeciwdziałanie szkolnej agresji.

Zadania

 

Forma realizacji

Termin

Uwagi / osoby odpowiedzialne

Organizacja pracy:

Opracowanie planu pracy SU na rok szkolny 2024/  2025

Zebranie SU, dyskusja, propozycje młodzieży i ustalenie planu działań na nowy rok szkolny.

X. 2024

Zarząd SU, opiekunowie

Stałe informowanie Dyrekcji, nauczycieli i uczniów o życiu szkoły, pracy i akcjach SU

Prowadzenie gabloty informacyjnej

Cały rok

Wyznaczeni uczniowie

Zebrania SU

Raz w miesiącu

Zarząd SU

 

 

Zamieszczanie informacji na stronie internetowej szkoły oraz w mediach społecznościowych

Cały rok

Wyznaczeni uczniowie, opiekunowie SU

 

 

Współpraca z Dyrekcją szkoły i Radą Pedagogiczną.

Sprawozdania z działalności SU w semestrze pierwszym i drugim.

Cały rok

Zarząd SU,

opiekunowie

 

 

Planowane imprezy / wydarzenia:

Dzień Edukacji Narodowej i ślubowanie klas pierwszych

Zorganizowanie części oficjalnej obchodów DEN, przygotowanie części artystycznej oraz drobnych upominków dla pracowników szkoły

14.X. 2024

Zarząd i członkowie SU wraz z opiekunami

Konkurs indywidualny na najlepsze przebranie z okazji Halloween

Przygotowanie i przeprowadzenie konkursu

31.X.2024

Wyznaczeni uczniowie

Dzień Wróżb Andrzejkowych

Przygotowanie stoisk z wróżbami, organizacja udziału klas w imprezie

30.XI.2024

Wyznaczeni uczniowie

Podjęcie współpracy ze schroniskiem lub przytuliskiem dla zwierząt – zbiórka karmy / pieniędzy na rzecz w/w instytucji

Nawiązanie współpracy z wybraną placówką, zorganizowanie i przeprowadzenie na terenie szkoły zbiórki pieniędzy / rzeczy potrzebnych dla zwierząt na zimę

Listopad – grudzień 2024

Zarząd i członkowie SU wraz z opiekunami

Włączenie się w organizację akcji charytatywnej „Szlachetna paczka”

Prowadzenie zbiórki potrzebnych artykułów, pomoc przy pakowaniu darów

Listopad – grudzień 2024

Chętni uczniowie

Wigilia szkolna

Zorganizowanie uroczystości szkolnej  przed świętami Bożego Narodzenia połączonej ze wspólnym kolędowaniem

Grudzień 2024

Zarząd i członkowie SU wraz z opiekunami

Życzenia świąteczne

Przygotowanie dla klas miejsca do zawieszenia bombek ze świątecznymi życzeniami

Grudzień 2024

Wyznaczeni uczniowie

Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy

Organizacja zbiórki pieniędzy na WOŚP

Styczeń 2025

Chętni uczniowie

Dzień Wiosny – dzień samorządności

Przygotowanie i przeprowadzenie akcji „przejęcia” szkoły przez uczniów, ustalenie z nauczycielami form prowadzenia zajęć

21.III.2025

Zarząd SU, wyznaczeni uczniowie wraz z opiekunami

Dzień bez Plecaka

Przygotowanie i przeprowadzenie konkursu na najbardziej pomysłowe „nosidło” dla książek, zeszytów i przyborów szkolnych

1.IV. 2025

Wyznaczeni uczniowie

Zakończenie roku szkolnego klas maturalnych

Przygotowanie i przeprowadzenie uroczystości zakończenia roku szkolnego kas piątych

Kwiecień 2024

Wyznaczeni uczniowie

Dzień Azjatycki w ZSTI

Przygotowanie stoisk dla klas prezentujących tradycje i kulturę / ciekawostki wybranych krajów

Maj

2025

Wyznaczeni uczniowie

Dzień Sportu

Włączenie się w przygotowanie rozgrywek szkolnych, pomoc w ich przeprowadzeniu

Czerwiec 2025

Chętni uczniowie

Zakończenie roku szkolnego

Przygotowanie i prowadzenie uroczystości zakończenia roku szkolnego, przygotowanie nagród i dyplomów dla uczniów najbardziej zaangażowanych w pracę SU

Czerwiec 2025

Wyznaczeni uczniowie, opiekunowie

 

Działania stałe:

  • współpraca z Dyrekcją szkoły w zakresie opiniowania ważnych dokumentów pracy szkoły;
  • promowanie wiedzy na temat praw uczniów i czuwanie nad ich przestrzeganiem;
  • przedstawienie sporządzonych przez Samorząd Uczniowski wniosków o przyznanie uczniom stypendium Prezesa Rady Ministrów;
  • prowadzenie akcji „Joker”;
  • przypominanie ważnych rocznic, świąt i wydarzeń (ulotki, plakaty, gazetka okolicznościowa);
  • działania podejmowane doraźnie w odpowiedzi na propozycje współpracy w akcjach organizowanych przez różne instytucje na terenie miasta i powiatu;
  • organizacja i przeprowadzenie (raz na 2 lata) wyborów kandydata na radnego Młodzieżowej Rady Miejskiej;
  • udział w promocji szkoły: Dni Otwarte, Targi Edukacyjne, inne działania ;
  • prowadzenie na bieżąco dokumentacji SU, zebrań i spotkań członków Samorządu;

 

Plan pracy Samorządu Uczniowskiego opracował Zarząd SU po konsultacjach ze społecznością uczniowską we współpracy z opiekunami: p. M. Bukowską, H. Hak i A. Wieczorek

Autorzy zastrzegają sobie prawo wprowadzania ewentualnych zmian w planie związanych z bieżącymi wydarzeniami w życiu szkoły.